piątek, marca 17, 2006

Kilka słów zamiast wstępu

Witaj wędrowcze,

Cieszę się, że trafiłeś na mojego bloga, który jest polem doświadczlnym i swego rodzaju poligonem. Nie zajmuję się zawodowo pozycjonowaniem stron, a jedynie zdobywam wiedzę na temat technik i metod pozycjonowania stron. Po części z konieczności, a po części z zamiłowania. I przecież nie pozwolę się wodzić jakimś wyszukiwarkom (czyt. Google) za nos :)

Zapytasz zapewne, dlaczego dla celów edukacyjnych wybrałem tą właśnie tematykę? Odpowiedź, chodź na pierwszy rzut oka może wydać się niezrozumiała, jest bardzo prosta.



Strony poświęcone seo, a także oferty firm świadczących usługi pozycjonowania stron są pozycjonowane przez najlepszych w tej branży. A skoro tak, to każdy "awans" mojej strony w wynikach wyszukiwania oznacza, że znalazłem środki lepsze od innych - tym samym mogę je zastosować bez obaw przy optymalizacji i pozycjonowaniu innych moich stron.

To początek "blogowania" i wielkiej przygody z pozycjonowaniem stron. Wierzę głęboko jednak, że uda mi się zdobyć wiedzę, którą niebawem będę się mógł podzielić rówież i z Tobą. Tak czy inaczej zapraszam za jakiś czas, zobaczysz jak mi idzie.

A może - do zobaczenia na pierwszym miejscu w wynikach wyszukiwania na frazę "pozycjonowanie"? :)


Brak komentarzy: